30 Ağustos 2012 Perşembe

soğuk yama var mı ağbiy

ofisten çıkıp haritadaki pembe yola koyuldum. bi süre ters yönde gittikten sonra korupark kavşağında trafik akış yönünde sürmeye başladım. anlamadım gitti. yolda emniyet şeridi yok. en kenardaki beyaz çizgi üzerinde gidiyorum yine de sıkıştırıyo arabalar. bu nedir arkadaş. neyse ki mudanya yolu ve fsm bulvarının kesiştiği noktayı geçince tretuvardan hallice bir bisiklet yoluna girdim. hallice dediğime bakma aynısının farklı renklisi kilittaşı döşemişler. yol boyunca sarsılıyorum. Rosi de sarsılıyo tabi. umarım iç organları zarar görmemiştir.
Aktif Pedal'ın önüne geldiğimde kapalı olduğunu görüyorum. bu saatte dükkan kapatılır mı arkadaşım. neyse deyip fsmye doğru yönleneceğim sırada bi çocuk görüyorum. giant marka bisikleti var. 13-14 yaşlarında. yanaşıyorum hemen. dostum merhaba, neden kapalı burası diyorum. abi bugün zafer bayramı, diyor. haa doğru, tabi bayram tatili...
-buralarda soğuk yama alabileceğim bi bisikletçi var mı evlat.
-var abi burdan dümdüz git.
 2 dk sürdüm sürmedim: -abi...abiii
-hoop! aa sen misin?
-dur birlikte gidelim diyor küçük dostum.
birlikte buluyoruz bisikletçiyi. 48'li yama seti yapıştırıcısıyla birlikte 5tl. bir de zımpara istiyorum amcadan ve yoluma devam ediyorum.teşekkürler dost..

nilüfer kaymakamlığı civarındayım. önce fsmye oradan da  izmir yoluna çıkıp üniversiteye doğru sürüyorum...





Bir Özgür Ediz Tasarımı: U.Ü. Konservatuarı





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder